איך לבחור מתווך מקצוען

בחרתם לעבוד עם מתווך בבלעדיות ? מצוין ! תדאגו לבחור רק את המתווך שמצהיר בפניכם שהוא משתף פעולה עם כל מתווך שחפץ להביא קונים.

המטרה בבלעדיות זה שהמתווך יוכל לנהל מו”מ עבורכם עם מקסימום רוכשים על מנת להביא לכם מקסימום תוצאה.

אנחנו מסכימים שעשרה אנשים חזקים מאדם אחד נכון ?

לכן עשרה מתווכים שמשתפים פעולה ולא מתחרים אחד עם השני יספקו תוצאה טובה יותר ממתווך אחד שבוחר לנסות להרוויח משני הצדדים.

מתווך הוא בעצם סוג של רשימת רוכשים פוטנציאלים אז עדיף לכם רשימה אחת או עשר ?

אם לעשר אז מדוע לתת בלעדיות ? והאם כדאי לי לתת למתווך בלעדיות ? חד משמעית כן !!!!

יש המון סיבות למה כדאי, העיקרית היא  שהעולם שלנו מנוהל על אינטרסים אם אין לי אינטרס שנותן לי לעבוד בשקט כמתווך ואני חושש שכל הזמן מתווכים אחרים יעקפו אותי ויביאו קונים לנכס ואו קונים פרטיים שאני מפרסם  אז אני פשוט לא יפרסם ואעבוד בשקט על הנכס ואם מדי פעם יהיה לי קונה דרך דירה אחרת שלא אהב אז אני יוביל אותו לדירה שאין לי עליה אינטרס …

אז אומנם תשיגו 10 או אפילו 20 מתווכים שמכירים את הנכס שלכם אבל הם בעיקר עסוקים בלהסתיר את הנכס שלכם כדיי שלא יעקפו אותם , זוכרים את זה שאתם מתקשרים למתווך והוא קובע אתכם 3 רחובות ליד, זה בדיוק זה, ככה אתם רוצים שישווקו את הנכס שלכם .?

ודאי שלא . הרי לא החלטתם לשחק מחבואים , אתם רוצים תוצאה אז תבחרו חכם תנו למתווך בלעדיות חזקו את האינטרס שלכם שמחזק אותו לצעוק בכל מקום שיש לו דירה בבלעדיות הוא ישתף פעולה עם עוד מתווכים שיכולו לקבל את הצד שלהם בעסקה מהרוכש ואתם לעומת זאת תרוויחו תהליך בטוח מול אדם אחד שהעסקתם בשכר שמותנה מבחינתכם בהצלחה! , מכירים עוד אנשים שעובדים על בסיס הצלחה בלבד ? מכרת יש שכר, לא מכרת אין שכר? אני לא מכיר ואם יש כבר בעל מקצוע כזה ברור לי שהאינטרס שלו להרוויח וכמה שיותר , מה שמוביל לתוצאה ישירה של מכירת הדירה שלי במחיר הטוב ביותר , ככה המתווך מרוויח יותר וגם אני וזה יוצר אינטרס משותף.