דירת 4 חדרים לקניה

דירת 4 חדרים לקניה זוהי דרישה הכי רגילה והכי נורמטיבית עבור משפחה בישראל. על פי רוב, זקוקה המשפחה לחדר שינה עבור ההורים, חדר עבור הילדים ועוד חדר לאורחים. יחד עם הסלון הגענו בדיוק לגודל הדרוש לנו.

למעשה גם אנשים שנהנו עד כה  ממגורים בתנאים מרווחים יותר כמו דירת 5 חדרים להשכרה, לא תמיד חושבים כי יהיה זה מוצדק עבורם לשלם על דירת 5 חדרים לקניה. יותר מכך. לא פעם אנחנו פוגשים משפחות המציעות דירת 5 חדרים למכירה והם רוכשים דירה קטנה יותר המתאימה לצרכים שלהם.

 

דירת 5 חדרים להשכרה

 

האמת היא שכאשר מדובר בדירות שכירות, קיימת לא פעם דרישה לדירות גדולות יותר. משפחות קטנות מחפשות לפעמים דירת 5 חדרים להשכרה ולעיתים אף יותר. אבל כשבני הזוג מחליטים לרכוש לעצמם נכס, הם מורידים מעט הילוך ויורדים לפרופורציות המתאימות להם. בדרך כל תהיה הדרישה דווקא על דירת 4 חדרים לקניה. כי כמו שאמרנו דירת 4 חדרים לקניה היא דירה המתאימה פחות או יותר לכל אחד ולכל משפחה ישראלית ממוצעת.

We Share- לוח נדל”ן מציע רשימה ארוכה של דירות בהרכבים שונים כולל  דירת 5 חדרים למכירה וגם דירת 5 חדרים לקניה בהתאם לדרישה ולרצונו של הלקוח.

דירת 5 חדרים למכירה

 

ישנם רבים שמבקשים לשפר במעט את מצבם הכלכלי. הם זקוקים למזומנים כדי לכסות את המינוס בבנק. הם יציעו את הבית שלהם – דירת 5 חדרים למכירה ויחפשו דירת 4 חדרים לקניה. ההפרשים יסייעו להם לסגור את הפערים ולמעשה להתחיל דף חדש מבחינת חשבון העו”ש בבנק.

כך גם הורים שרוצים לסייע לילדיהם בלימודים או בחתונה. הם יחפשו דירת 4 חדרים לקניה או דירת 5 חדרים לקניה ויציעו דירת 5 חדרים להשכרה. כך למעשה יהיו להם התשלומים של דמי השכירות אשר בהם יוכלו לסייע ילדים. מובן שיש כאן את הבעייתיות מבחינת מיסים על אחזקת שתי דירות ויש לקחת את זה בחשבון.

 

דירת 5 חדרים לקניה

 

אנשים פרטיים המחפשים דירת 4 חדרים לקניה או דירת 5 חדרים להשכרה וכמובן גם דירת 5 חדרים למכירה, פונים על פי רוב אל סוכני נדל”ן. זוהי הדרך הטובה ביותר להגיע אל המענה הכי מהיר והכי יעיל. מובן כי ככל שהמשרד יהיה גדול יותר יהיה לו מגוון אפשרויות רחב יותר.

 

We Share לוח נדלן עם כל האפשרויות. דירת 4 חדרים לקניה, דירת 5 חדרים לקניה ולמעשה כל נכס נדל”ן בכל גודל ולכל מטרה.