מכירת דירת גן

יש לכם נכס נדלן שאתם רוצים להוציא למכירה? חושבים על מכירת דירת גן ? מדובר בעסקה שאתם לא עושים אותה בכל יום כמובן. על מנת שהמלאכה תיעשה כראוי, אתם חייבים לשים לב למחירי השוק ולא לוותר על התמורה שמגיעה לכם. אבל האם זה כל כך פשוט למכור נכס במחיר שאנחנו רוצים בלי להתפשר? האם נוכל להציע מכירת דירת גן ולקבל את המחיר שאנחנו רוצים?

למעשה כל נכס לקניה כמו גם פנטהאוז לקניה המוצע בשוק, כשהוא נעשה ללא עסקאות תיווך נמכר איכשהו לבסוף עם הנחה משמעותית. די קשה למצוא לקוח שירצה את הנכס שלנו במחיר שאנחנו דורשים.

 

נכס לקניה

 

אז אם אנחנו לא רוצים להתפשר ומעוניינים להרוויח כשאנחנו מציעים מכירת דירת גן בלי להפסיד מהעסקה, מומלץ מאוד להציע את הנכס באמצעות חברות אשר מציעות עסקאות תיווך. אלו מרכזים במאגרים מבחר גדול של דירות מסוגים שונים וגם מאגר של לקוחות המחפשים דירות או נכסים מגוונים. כך שהם יוכלו בקלות להציע מכירת דירת גן ללקוח המחפש נכס לקניה מהסוג הזה.

 

האפשרות לאתר לקוחות שמחפשים פנטהאוז לקניה באופן כזה הוא הרבה יותר הגיוני ומתקבל על הדעת.

עסקאות תיווך

 

בכל זאת, האפשרות של מכירת דירת גן באמצעות עסקאות תיווך, מרתיעה לעיתים את מוכרי הנכסים. ברור שכך. הם לא רוצים להפריש אחוזים מהתמורה שהם יקבלו. כך גם עם אנשים המחפשים נכס לקניה או פנטהאוז לקניה. הם רוצים לשלם רק את הסכום שהם חייבים ואפילו לא שקל אחד יותר. הבעיה היא ששם בדיוק הם נתקעים. גם המוכרים וגם הקונים.

אז כאן חשוב להעמיד את המציאות מול העיניים ולהבין שלא תמיד זה נכון להתנהל באופן כזה וגם לא תמיד זה אכן יהיה רווחי. היות ופעמים רבות דווקא הפנייה אל חברה מקצועית המציעה תיווך נכסים, היא זו שתניב את העסקה הכי משתלמת לשני הצדדים.

כך יוכל המוכר המציע מכירת דירת גן לקבל את מלוא המחיר על הנכס אותו הוא מציע וכך גם יוכל הקונה לאתר את הנכס שיענה על הדרישות המדויקות שלו.

 

פנטהאוז לקניה

We Share מציעה לוח נדלן עם הרבה מאוד אפשרויות. דירות מכל הסוגים בכל אזור ובכל גודל. פנייה אל We Share פותרת את הבעיה הן עבור אדם שרוצה למכור נכס במחיר משתלם עבורו והן עבור אנשים הרוצים למצוא נכס מסוים שיענה על כל הדרישות שלהם.

כי נדל”ן זה עניין למקצוענים!