חוכמת הבדיעבד

 

צא לכם לצאת מפגישה ולאמר לעצמכם איך פיספתי… אם רק הייתי זוכר לומר את זה

כנראה שהתמונה הייתה משתנה והייתי מגייס נכס נוסף בבלעדיות .

בואו נבין רגע את המצב הלקוחות שאנחנו פוגשים מלאים בהמון שאלות ובדאגה מאד גדולה כמה הם ישלמו עבור התענוג , שזה מובן מצד אחד מצד שני ,

שאלת השאלות , לא פעם מסיטה אותנו מהדברים אותם אנו רוצים לומר, למקום אחר לחלוטין וברוב המקרים אותה סטיה במהלך הפגישה תגרום לנו לפספס את המסר שרצינו להעביר , מה שלבסוף יגרום לנו לצאת מהפגישה ולאמר אם רק לא הייתי מפספס את המסר הזה  הבלעדיות  הייתה אצלי בכיס.

פתרון : תלמדו לעבוד עם מצגת, גם יעשה לכם סדר וכאשר הלוקח עוצר אתכם תוכלו לומר לו בעדינות שאלה מצוינת ומיד אגע בה ותתקדמו אם יחזור על השאלה שוב ככל הנראה היא קריטית מבחינתו.

בנוסף יהיה שקף שתמיד יזכיר לכם איפה אתם נמצאים אם בכל זאת לא הצלחתם לנטרל את השאלה ותישארו מפוקסים, מה שיגרום לכם להרבה פחות פיספוסים.

בנוסף המצגת ממחישה  ללקוח את המסר  באופן  הרבה יותר מסודר,

מרק מלל ממנו  לפי מחקרים אנו זוכרים רק 7%

תחשבו שאתם מדברים מדברים מדברים וזוכרים רק 7% ממה שאמרתם לא מבאס ?

אז קדימה אתם עוד כאן? לכו להכין פרזנטציה מרשימה, עם המסרים שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם.